Sürekli büyüyen ve gelişen bir kurum olan Pasifik Yayınları, müşteri beklentilerine ve ihtiyaçlarına üstün hizmet anlayışı ve kaliteli ürünleriyle cevap vermekte ve ülke çapında öncü bir firma olarak sektördeki yerini daha da güçlendirmektedir.
Millî Eğitim Bakanlığı için hazırlanan ders kitapları Pasifik Yayınevinin en uzun soluklu çalışma alanını oluşturmaktadır. 1993 yılından itibaren ilköğretim ve ortaöğretimin çeşitli basamaklarında 1000’nin üzerinde ders kitabı, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca onaylanarak devlet okullarında okutulmaya hak kazanmıştır.
Ülkemizin kültürünü ve dilini geliştirmek amacıyla Türkçe başta olmak üzere dil alanındaki çalışmalara ağırlık veren, yabancı dil öğretiminin önemini ve özel bir çalışma gerektirdiğini kavramış olan yayınevimiz, alanında en iyi yazar ve teknik ekibiyle önemli yayınlara imza atmaktadır.
Eğitim yayıncılığı alanında ürettiği yayınlarla ülkemizin gelecek nesillerinin yaşama bakış açılarını derinleştirmek, zenginleştirmek, hayal güçlerini ve düşünce dünyalarını beslemek gayesi güden yayınevimiz, yayıncılığın sorumluluğu ve bilinci ile titiz, ilkeli, yenilikçi bir çalışma anlayışına sahiptir.
Matematik 3 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Kitabımız , Matematik Dersi Öğretim Programı’nda da belirtildiği gibi öğrencilerin yaşamlarında ve sonraki eğitim aşamalarında gereksinim duyabilecekleri matematiğe özgü bilgi, beceri ve tutumların kazandırılmasını amaçlamaktadır. Matematik 3 kitabımız ; iletişim, akıl yürütme, ilişkilendirme gibi bazı temel becerileri de geliştirmeye yönelik hazırlanmıştır. Öğrencinin derse aktif katılım sağlayacağı, bireysel farklılıkların gözetildiği, işbirliğine dayalı öğrenmeye önem verilen bir yaklaşım temel alınmıştır.
Matematik 4 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Kitabımızda amacımız, öğrencilerin problem çözme becerilerini geliştirmeleri ve matematiksel düşünme becerisi kazanmalarıdır. Öğrencilerin aktif katılımını sağlayacak ; onları araştırmaya, keşfetmeye sevk edecek ve tartışma olanakları sunacak etkinliklere yer verilmiştir.
İngilizce 4 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından
ders kitabı olarak onay almıştır. Kitabımızda temel amacımız, öğrencilerde yabancı dil öğrenme sevgisini oluşturmak ve dil öğreniminin zevkli bir süreç olduğunu benimsetmektir. Ders kitabımızda iletişim becerileri ön planda tutulmuştur. Konuşma ve dinleme becerilerine ağırlık verilmiştir.
İngilizce 5 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. İngilizce 5 kitabımızda iletişim becerileri ön planda tutulmuştur. Bu bağlamda, konuşma ve dinleme becerilerine ağırlık verilmiştir. Dil bilgisi öğretimi, geleneksel
yöntemler yerine, beceri ve kazanımlar aracılığıyla öğrencilere sezdirilerek yapılmıştır.
Fen Bilimleri 4 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Fen Bilimleri 4 kitabımızın amacı, öğretim programında da belirtildiği gibi, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişmesidir. Öğrencilerin fen bilimleri ile ilgili kavramsal ve işlemsel bilgiyi aktif katılım sağlayarak öğrenmeleri ve bu bilgi - becerilerini çeşitli durumlara uygulayabilmesi hedeflenmektedir.
Fen Bilimleri 8 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Fen Bilimleri 8 kitabımızın amacı, öğretim programında da belirtildiği gibi öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişmesidir. Öğrencilerin fen bilimleri ile ilgili kavramsal ve işlemsel bilgiyi aktif katılım sağlayarak öğrenmeleri ve bu bilgi - becerilerini çeşitli durumlara uygulayabilmesi hedeflenmektedir.
Biyoloji 10 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Biyoloji bilgisinin ezbersiz ve günlük yaşamla iç içe alınması sağlanarak bu bilginin içselleştirilmesi; biyoloji bilgisi ile düşünen, sorgulayan ve yeni bilgi üreten; biyoloji bilgisini günlük yaşam etkinliklerinde, öğreniminde kullanan; sorunlarının çözümünde bilimsel süreç basamaklarını takip eden meraklı bireylerin yetişmesi amaçlanmıştır. Kitabımızda olabildiğince fazla sayıda görsel ögelere, merak uyandırıcı sorulara; evde, okulda yapılacak deney ve etkinliklere; teknolojik gelişmelere, kimya ve diğer bilim dallarını ilişkilendiren, ilginç konulu okuma metinlerine yer verilmiştir.Kitaplarımızın sevilerek, sıkılmadan okunacağını ve kullanılacağını umuyoruz.
Fen Bilimleri 4 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Fen Bilimleri 4 kitabımızın amacı, öğretim programında da belirtildiği gibi öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişmesidir. Öğrencilerin fen bilimleri ile ilgili kavramsal ve işlemsel bilgiyi aktif katılım sağlayarak öğrenmeleri ve bu bilgi - becerilerini çeşitli durumlara uygulayabilmesi hedeflenmektedir.
İngilizce 10 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Kitabımızda temel amacımız, öğrencilerde yabancı dil öğrenme sevgisini oluşturmak ve onlara dil öğreniminin zevkli bir süreç olduğunu benimsetmektir. Kitabımızın hazırlanmasında, Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni prensipleri göz önünde bulundurulmuştur.Kitabımızda iletişim becerileri ön planda tutulmuş ve dört temel dil becerisi, program kazanımlarını kapsayacak şekilde işlenmiştir. Dil bilgisi öğretimi, geleneksel yöntemler yerine, be ve kazanımlar aracılığıyla öğrencilere sezdirilerek yapılmıştır.
Kitabımızda temel amacımız, öğrencilerde yabancı dil öğrenme sevgisi oluşturmak ve dil öğreniminin zevkli bir süreç olduğunu öğrencilere benimsetmektir. Kitabımızın hazırlanmasında, Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni prensipleri göz önünde bulundurulmuştur. İletişim becerileri ön planda tutulmuş ve dört temel dil becerisi, program kazanımlarını kapsayacak şekilde işlenmiştir. Kitabımızda öğrencilerin kültür seviyelerini ve değerlerini yükseltecek metinlere yer verilmiştir.
Dilbilgisi öğretimi, geleneksel yöntemler yerine interaktif alıştırmalar içinde, beceri ve kazanımları pekiştirecek şekilde öğrencilere sezdirilerek yapılmıştır.