Sürekli büyüyen ve gelişen bir kurum olan Pasifik Yayınları, müşteri beklentilerine ve ihtiyaçlarına üstün hizmet anlayışı ve kaliteli ürünleriyle cevap vermekte ve ülke çapında öncü bir firma olarak sektördeki yerini daha da güçlendirmektedir.
Millî Eğitim Bakanlığı için hazırlanan ders kitapları Pasifik Yayınevinin en uzun soluklu çalışma alanını oluşturmaktadır. 1993 yılından itibaren ilköğretim ve ortaöğretimin çeşitli basamaklarında 1000’nin üzerinde ders kitabı, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca onaylanarak devlet okullarında okutulmaya hak kazanmıştır.
Ülkemizin kültürünü ve dilini geliştirmek amacıyla Türkçe başta olmak üzere dil alanındaki çalışmalara ağırlık veren, yabancı dil öğretiminin önemini ve özel bir çalışma gerektirdiğini kavramış olan yayınevimiz, alanında en iyi yazar ve teknik ekibiyle önemli yayınlara imza atmaktadır.
Eğitim yayıncılığı alanında ürettiği yayınlarla ülkemizin gelecek nesillerinin yaşama bakış açılarını derinleştirmek, zenginleştirmek, hayal güçlerini ve düşünce dünyalarını beslemek gayesi güden yayınevimiz, yayıncılığın sorumluluğu ve bilinci ile titiz, ilkeli, yenilikçi bir çalışma anlayışına sahiptir.
Hayat Bilgisi 1 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımız, Milli Eğitim Bakanlığı Öğretim Programı'nda da belirtildiği gibi ilkokul 1. sınıf seviyesinde öğrencilerden; okulu ve okulun işleyişini tanıma, okul kurallarına uyma, okulda ve evde başkalarıyla iletişim kurma, kişisel bakım ve temizliğine dikkat etme, sağlığını korumak için alınması gereken önlemleri fark etme, okulda, evde ve yolculukta güvenlik kurallarına uyma; ülkesinin genel özelliklerini tanıma, Atatürk’ün hayatı, millî ve dinî bayramlar, yakın çevrede bulunan bitki ve hayvanlar, mevsimler ve özellikleri ile geri dönüşüm gibi konular hakkında bilgi, beceri ve değer sahibi olmaları beklenmektedir.
Hayat Bilgisi 3 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımız, Milli Eğitim Bakanlığı Öğretim Programı'nda da belirtildiği gibi ilkokul 3. sınıf seviyesinde öğrencilerden; sınıfın ve okulun krokisini çizme, okulun tarihini araştırma, okula ilişkin istek ve ihtiyaçlarını demokratik yollarla ifade etme, komşuluk ilişkileri, evde tasarruf, planlı olma, mevsimlere özgü yiyeceklerle beslenme, bilinçli tüketici özellikleri, trafik işaretleri, yakın çevresinde meydana gelebilecek kazalar, milletin ortak kullanım alanları ve araçları, yakın çevresinde yer alan tarihî, doğal ve turistik yerler, Atatürk’ün kişilik özellikleri, yön bulma, meyve ve sebzelerin yetiştirilme şartları, insan ve çevre etkileşiminin sonuçları ile doğa ve çevreyi koruma konusunda sorumluluk alma gibi konular hakkında bilgi, beceri ve değer sahibi olmaları beklenmektedir.
Sosyal Bilgiler 4 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Üniteler, Sosyal Bilgiler Programı’nda da belirtildiği gibi, tarih, coğrafya, ekonomi, sosyoloji, antropoloji, psikoloji, felsefe, siyaset bilimi ve hukuk gibi sosyal bilimler ve vatandaşlık bilgisi açılarından çok yönlü olarak ele alınmıştır. Etkinliklerde, dersin genel amaçları ve ünite kazanımları, farklı öğrenme stilleri ve zekâ türlerine sahip öğrencilerin ilgi ve ihtiyaçları göz önünde bulundurularak işlenmiştir. Öğretmen bilgiyi öğreten kişi rolünde değil, öğrencilerinin anlam kurmalarına yardımcı olan kişi rolündedir.
Kitabımızda, millî ve dinî bayramlar, kurtuluş ve kutlama günleri ile diğer önemli olaylar, belirli gün ve haftalarda vurgulanarak, öğrencilerin tarihsel duyarlılığı geliştirilmeye çalışılmıştır.
Amacımız, Atatürk İlke ve İnkılâpları’nı benimsemiş, insan haklarına saygılı, çevreye duyarlı, eleştirel düşünen, yaratıcı, doğru karar veren, sosyal, üretken, haklarını ve sorumluluklarını bilen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yetiştirilmesine katkıda bulunmaktır.
Matematik 2 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımızda, Matematik Dersi Öğretim Programı’nda da belirtildiği gibi, öğrencilerin yaşamlarında ve sonraki eğitim aşamalarında gereksinim duyabilecekleri matematiğe özgü bilgi, beceri ve tutumların kazandırılmasını amaçlamaktadır.
Matematik 2 kitabımız, iletişim, akıl yürütme, ilişkilendirme gibi bazı temel becerileri de geliştirmeye yönelik hazırlanmıştır. Öğrencinin derse aktif katılım sağlayacağı, bireysel farklılıkların gözetildiği, işbirliğine dayalı öğrenmeye önem verilen bir yaklaşım temel alınmıştır.
Matematik 8 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımızda amacımız, öğrencilerin problem çözme becerilerini geliştirmeleri, matematik terminolojisini öğrenmeleri ve matematiksel düşünme becerisi kazanmalarıdır.
Kitabımızda işlemsel ve kavramsal bilginin dengeli bir şekilde ele alındığı bir yaklaşım esas alınmaktadır. Öğrencilerin aktif katılımını sağlayacak, onları araştırmaya, keşfetmeye sevk edecek ve tartışma olanakları sunacak etkinliklere yer verilmiştir.
Matematik 9 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımızda amacımız, öğrencilerin problem çözme becerilerini geliştirmeleri, matematik terminolojisini öğrenmeleri ve matematiksel düşünme becerisi kazanmalarıdır.
Kitabımızda işlemsel ve kavramsal bilginin dengeli bir şekilde ele alındığı bir yaklaşım esas alınmaktadır. Öğrencilerin aktif katılımını sağlayacak, onları araştırmaya, keşfetmeye sevk edecek ve tartışma olanakları sunacak etkinliklere yer verilmiştir.
Fen Bilimleri 3 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Fen Bilimleri 3 kitabımızın amacı, öğretim programında da belirtildiği gibi, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişmesidir. Öğrencilerin Fen Bilimleri ile ilgili kavramsal ve işlemsel bilgiyi aktif katılım sağlayarak öğrenmeleri ve bu bilgi - becerilerini çeşitli durumlara uygulayabilmesi hedeflenmektedir.
Fen Bilimleri 7 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Fen Bilimleri 7 kitabımızın amacı, öğretim programında da belirtildiği gibi, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişmesidir. Öğrencilerin Fen Bilimleri ile ilgili kavramsal ve işlemsel bilgiyi aktif katılım sağlayarak öğrenmeleri ve bu bilgi - becerilerini çeşitli durumlara uygulayabilmesi hedeflenmektedir.
İngilizce 3 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kitabımızda temel amacımız, öğrencilerde yabancı dil öğrenme sevgisini oluşturmak ve dil öğreniminin zevkli bir süreç olduğunu benimsetmektir. Ayrıca iletişim becerileri ön planda tutulmuştur. Konuşma ve dinleme becerilerine ağırlık verilmiştir. Kitabımız Ses CD'si ile takım halinde sunulmaktadır.
İngilizce 6 kitabımızda iletişim becerileri ön planda tutulmuştur. Bu bağlamda, konuşma ve dinleme becerilerine ağırlık verilmiştir. Dil bilgisi öğretimi, geleneksel yöntemler yerine, beceri ve kazanımlar aracılığıyla, öğrencilere sezdirilerek yapılmıştır. Kitabımız ses CD’si ile takım halinde hazırlanmıştır.
İlgili kitaba ait ses dosyalarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://dosya.co/hd4zh97mw93s/İngilizce_6_Dinleme_mp3.zip.html
İngilizce 9 kitabımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır. Kitabımız ders kitabı, öğretmen kılavuz kitabı, öğrenci çalışma kitabı ses CD’si ve video olmak üzere takım halinde hazırlanmıştır.
Kitabımızda temel amacımız, öğrencilerde yabancı dil öğrenme sevgisini oluşturmak ve dil öğreniminin zevkli bir süreç olduğunu benimsetmektir. Kitaplarımızın hazırlanmasında, Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni prensipleri göz önünde bulundurulmuştur.
Kitaplarımızda iletişim becerileri ön planda tutulmuştur ve kitabımızda dört temel dil becerisi program kazanımlarını kapsayacak şekilde işlenmiştir.
Dil bilgisi öğretimi, geleneksel yöntemler yerine, beceri ve kazanımlar aracılığıyla, öğrencilere sezdirilerek yapılmıştır.
İlgili kitaba ait ses dosyalarına ve videolara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Ses Dosyası
https://dosya.co/39x7ia8yndpy/İngilizce_9_Mp3.zip.html
Video
Kimya 9 ve 10 kitaplarımız, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından ders kitabı olarak onay almıştır.
Kimya kitaplarımız ile kimya bilgisinin ezbersiz ve günlük yaşamla iç içe alınması sağlanarak bilginin içselleştirilmesi, bu kimya bilgisi ile düşünen, sorgulayan ve yeni bilgi üreten, kimya bilgisini günlük yaşam etkinliklerinde, öğreniminde kullanan, sorunlarının çözümünde bilimsel süreç basamaklarını takip eden, meraklı bireylerin yetişmesi amaçlanmıştır.
Kitaplarımızda olabildiğince fazla sayıda görsel ögelere, merak uyandırıcı sorulara ve “Biliyor musunuz?” bölümlerine, evde, okulda yapılacak deney ve etkinliklere, teknolojik gelişmelere, ilginç konulu ve kimya ile diğer bilim dallarını ilişkilendiren okuma metinlerine, yer verilmiştir. Kitaplarımız bir dergi formatı gibi düzenlenmiştir. Kitaplarımızın severek, sıkılmadan okunacağını ve kullanılacağını umuyoruz.